Tyskan klar!

Så har man gjort klart den hemska tyskaläxan. Det var på tiden. Den har tyngt ner mig men nu känner jag att den tunga bördan att alltid känna att jag måste göra den har lättats. Nu är det bara kemi kvar den här veckan då;) jaja.. Det klarar jag nog Förhoppningsvis. Helst vill jag tralla omkring i solen och hitta på små grejer. Typ ta kort på nödvändiga och mindre nödvändiga saker.

Vill dock ha en ny kamera. Den jag har nu är bökig, stor, osmidig, har endast två megapixlar och man kan inte heller zooma med den. Fick den för att jag sålt jultidningar för några år sedan. Bättre kameror finns ju troligen. Tyvärr är det ju år kvar till jag fyller år men kanske skulle jag ta och investera en ny med mina jobbpengar som jag kommer få i sommar? Det är värt att tänkas på.

image46
( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0