Sjukling.

Jag som trodde jag var odödlig. Att jag aldrig blev sjuk. Där hade jag fel. Hatar att vara sjuk. Jag går alltid upp i vikt. För att jag bara är still. Jag behöver röra på mig mer. Men det är inte så lyckat när man är feber. De flesta går ner i vikt när de är sjuka. Det gör inte jag. De flesta går också ner i vikt när de tränar. Det gör inte jag. Jag behåller den snarare. Men jag är inte alls bitter. Vädret är ju fint i alla fall. Har släppt ut lilla Tobby på altanen. Han stormtrivs.

I övrigt har jag gjort en massa plugg. Trevligt som vanligt såklart. Eller inte. Jag mår i alla fall lite bättre nu. Det blir skola imorgon kan jag lova. Hoppas. Samhäll imorn med. Man vill verkligen inte missa debatten när vi ska diskutera vinnaren i U.S.A.-valet. Spännande..

När jag var i Danmark gjorde jag mig en alldeles egen HelloKittytröja. Fast i storlek fyra år. Tror inte den passar mig. Lisa ska fåd en.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0