Nu sitter jag här!

Nu har jag lyckats sätta mig framför datorn igen. Eller det är ju inte direkt så svårt egentligen. Glömmer helt enkelt bara av att blogga ibland. Så blir det. Det finns helt enkelt så mycket annat runt omkring just nu. Min hjärna är förvirrad på många sätt. Ena stunden tänker den så och andrå si. plus läxor på det också.

Något som i alla fall är kul med en här veckan är att det är studiedag imorn! Tjoho! Jag ska, tillsammans med min mor och bror, ta mig till Jönköping för lite vinterjacksshopping till brodern. Får se vad det blir för något. Helst vill jag också in på Kicks och köpa hårinpackning.

Ikväll ska jag till vännen Elin och ha myskväll. En riktigt tjejig film blir det nog. Plus godis med då såklart;P Grajt!


 ( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0