Studiedag.

Tacka vet jag studiedagar. Det har vi haft idag. Hur trevligt och gött som helst. Jag, mamma och min bror åkte till den stora metropolen Jönköping där vi shoppade det ena och det andra. En del grejer fick följa med hem. Till exempel en tröja från BikBok som jag vill bo i tills det blie lite varmare. Självklart gjorde jag såklart ett misstag när jag köpte den. Handtvätt var det. Sånt tänker jag inte på. Jag har ett annat plagg som också det är handtvätt på så jag får samtvätta dem då:P Hehe.. Så kan det gå.

Jag kan dra igån ordentligt med scrapbookande nu med. Åkte till en affär speciellt för scrapbooking och smyckespyssel, kan det bli bättre! Tror inte det. Köpte en del fina papper. Och lite tygblommor. Nästa gång måste jag köpt strasstenar med. Jag vet att jag har ett lager med sånt. Någonstans. Men var?


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0