Uppsats i svenska B.

Idag var en mycket extravagant dag. Eller inte. Gick till skolan, skrev uppsats i sex timmar, därefter idrottteori. Uppsats är lika med nervösa attacker under den första halvtimmen då det är alldeles hopplöst att komma på vad man ska skriva om. Speciellt då inget av ämnena väckte vrålstarka känslor hos mig direkt. Tillslut valde jag ändå. Var ju så illa tvungen. Ett debattinlägg om pressetik fick det bli. En höna av en fjäder och blablabla. Få ta och uppdatera om hur resultatet blev. Imorgon blir en skojdag för att;

1.  Fysikprovet är flyttat. Bara det är värt lika mycket som om någon gett mig en tallrik quorbitar. Tro mig, jag älskar quornbitar, vet dock inte hur det stavas..

2. Det är kör imorgon! Behöver jag säga något mer.

3. Efter kören är det matte! Jag älskar matte. De flesta hatar det, men inte jag. Det ämnet väcker starka känslor hos mig, ungefär sådana lyckokänslor som när BMKtellus vann ett alldeles eget kylskåp.

4. Sist men inte minst; Jag ska fika med mina favoritvänner. Det är värt en hel del. Jag tror inte någon har några invändningar mot det, till skillnad mot vad det flest har angående matematikämnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0