Fältdagar.

Klockan fem bär det iväg till Bohuslän. Hoppas det blir kul! Och att det inte regnar alldeles för mycket. Har packat en herrans massa nu med så hoppas också att jag inte glömt någoting heller. Det hade varit typiskt mig. Mycket mat har jag i alla fall med mig så jag lär inte svälta ihjäl i alla fall. Det känns tryggt.

En alldeles egen dag var idag med. Alla föreläsare var jättebra men tyckte nog ändå att transvestiten Sara Lund var bäst. Fast Björn Gustafsson är ju inte direkt tråkig heller;P Mattias Klums bilder var grymma. Vilken talang! Och som en liten joker hade Björn med sig en polare som hette Zoran. Han var askul!!! Skratta så jag höll på o pissa på mig XD

Nu äter jag för övrigt godis. Jag gillar godis.


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0