Godkväll!

Jag är inte snabbast på att sätta mig ner vid datorn och ta tag i bloggen direkt.. hehe men det kan man ju inte vara jämt. Idag har jag varit i skolan ungefär hela dagen och det finns egentligen inte så jättemycket att säga om det förutom att jag, Elin och Simon hade ganska roligt när vi skulle orientera på idrotten samtidigt som vi insåg att vi skulle ta oss igenom ett träsk enligt kartan. Sagt och gjort. Jag varnar er: Går det att gå runt ett träsk så gör det!!

Förutom träskupplevelsen har jag även spelat badminton idag. Var tränare för de mindre vilket ju är hur kul som helst:) De är så söta! Tur att jag är en tålmodig person bara..

Senare har jag väl egentligen inte gjort så mycket mer än att äta godis och pratat med M. Ungefär.


( Jag )

Kommentarer
Postat av: Zarinah

Haha, det lät spännande det där med träsket... Ha en fortsatt trevlig night!!

2008-09-08 @ 21:26:40
URL: http://liillenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0