kväll.

träningen var rolig! Men usch vilken träningsvärk jag har.. Kan knappt gå. Det blev dock bättre på träningen efter ett tag när man blivit lite varm. I övrigt har jag börjat sätta in kort i ett album nu. Skulle vilja ha lite mer saker bara att pryda sidorna med. Har typ bara hjärtan och det kan ju bli lite långtråkigt i längden om man säger så.. I alla fall så är det skoj. Tiden går fruktansvärt snabbt! Jag önskar mig mer scrapbookingsaker i födelsedagspresent nu känner jag. Vill ha mer saker.. Hoppas bara att albumet blir klart. Något som är vanligt med mig är nämligen att jag börjar med en massa projekt som sedan blir halvfärdiga. Så kan det gå.


( jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0