Lite om att hålla koll.

Ibland kan jag bli lite förvirrad. Som till exempel när mina vänner är spårlöst försvunna. Jag skulle plocka ut en bok ur mitt skåp och samtidigt som jag står där och småpratar med mig själv så inser jag att Elin och Julia är spårlöst försvunna. Kan inte hitta dem. Jag tänker att de väl gått i förväg så jag går till engelskan som vi ska ha. Men nej där är de inte, jag tänker då att jag ska gå på toa för att det är en liten stund kvar och på vägen tillbaka till skåpen möter jag Julia, som varit på toa, som ser helt förvirrad ut och undrar varför jag är på väg tillbaka samt varför inte Elin är med mig. Jag blir lite confused och säger att jag trodde hon var med henne. Men nej, jag fortsätter gå till skåpen där toaletterna är och där står också Elin. Hon ser förvirrad ut.

Det här var dagen då alla var förvirrade och behövde gå på toa. Och nu ska jag övningsköra snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0