Lite till om kollen.

Idag gick jag och simmade igen. Börja bli värsta simmaren nu;P haha, nej men ärligt jag har länge hatat att simma men det börjar gå över nu. I vilket fall så när jag skulle gå hände detta;

Kvinnan i kassan: Hej igen! Jag måste bara säga att jag blandar alltid ihop dig med din syster.
Jag: ??? ee ( ser frågande)
kv.i.ka: För visst har du en tvillingsyster?
Jag: nee..
kv.i.ka: Va! Vad lustigt för det är en tjej som simmar i simklubben som ofta går här och som är fruktansvärt lik dig.
Jag: Jaså jaha? Vad lustigt.
kv.i.ka: Det var det ja, aa du har väl en dubbelgångare då.

Lite läskigt det här.. Vem kan det vara? jag menar, det här är inte direkt största staden, man känner igen många, speciellt om man har en dubbelgångare. Konstigt. I alla fall lovade hon att ta reda på vad den tjejen hette så hon skulle säga det till mig sen;P hehe..

Nu förstår jag att hon sa till mig och en kompis en annan gång när vi var där att man ju egentligen inte behöver betala om man är medlem är ÅSS. Hon trodde väl att jag var den där '' Tvillingsystern'' då.

Jag ska uppdatera me rom detta när jag får reda på mer:P

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Jag håller nog med, lycka till:)!

2008-09-20 @ 09:49:18
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0