Lördag är det idag.

Idag har jag inte gjort så värst mycket. Jag följde med min mor till stan där lite mat inköptes men även en kofta till mig. Precis en sådan jag ville ha är den! Svart och enkel. Passar ju till det mesta faktiskt. Vi köpte mjukglass också. mmmmm.. Har inte köpt mjukglass på hela sommaren! Tyckte det var dags nu. Måste ju passa på medan det fortfarande fungerar. Annars har jag även städat idag. Hela källaren, mitt rum och dessutom har jag rensat alla väskor jag har. Det blev en del skit om man säger så. Det tog ett tag att städa upp allt. Ätit har jag med. Gott. Någon krämig kycklinggrej med tagliatellepasta till det. Grajt. Godis på det med.


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0