övningsköra.

Nu börjar den obehagliga känslan krypa över mig igen. Jag plus övningskörning är inte bra. jag blir helt hispig och störd. Gillar inte den känslan. Också har jag gjort bort mig idag med. Med någonting annat i skolan. Ibland vill jag hugga ner mig själv, gräva ett hål i marken långt ute någonstans i skogen och där kan jag lägga resterna av mig själv. Så ingen kan ta skada av mig menar jag. Blä.

Annars är det la bra. Ska träna sedan med såklart efter övningskörningen. Imorgon ska jag till och med till simhallen. konstigt för att vara mig. Som en botgöring för att jag gjorde bort mig är det med..

Stört inlägg blev det här. Men jag är ju dumihuvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0