Postfoto.

Nu har jag skickat iväg en del kort till framkallning. Det fick bli 136 bilder till postfoto.se. Hoppas det blir bra.. Blir det det kommer jag i så fall att skicka fler dit;) Känns bra att jag tagit tag i det för då kommer jag snart kunna sätta in i album och börja med mitt förhoppningsvis roliga scrapbookingprojekt. Någon annan därute som brukar hålla på med scrapbooking? Jag tycker i alla fall att det är kul men nu var det ett tag sedan jag höll på med det. Men roligt är det när man väl håller på såklart:)

Förutom att skicka iväg beställningar på foton idag så måste jag börja med läxor. Jag brukar inte ha så svårt för att skriva krönikor och sånt men nu är jag fast. Jag har så mycket ideer så det blir bara en gröt av alltihop. Om normer och skillnader mellan människor ska den handla om dessutom. Man har ju ungefär en miljard olika åsikter angående det ju..

KiKi by knit_purr
( flickr.com )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0