Seriespel.

Idag har jag spelat badminton! :) Som vanligt får man väl säga ;P Jättekul var det eftersom vårt lag vann båda matcherna. Båda lagen vi mötte var duktiga så alla matcher var jämna men vi lyckades i alla fall vinna båda våra matcher med 5-3. Skoj! Det känns hur bra som helst! Vad har resten av folket haft för sig idag då?

Just nu är jag bara hemma. Megaprov på måndag. Jag vill kunna. Därför blir det plugg blandat med att se på tv. Egokväll helt enkelt. Resten av familjen är borta just nu. Något med att de skulle träffa några finnar som min lillebrors lag mött i hockey. Eller något.

Ha det bäst!



( Jag )

Kommentarer
Postat av: Marias kakburk

Härligt att du vill vara med, lycka till:)!

2008-09-28 @ 21:34:27
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0