Söndag.

Så fort veckorna går. Söndag är det idag igen. Det går ju så himla fort och jag vill inte det!! Snälla tid; stanna lite bara..

I alla fall.. Träna ska jag göra idag. Två timmar badminton blir det. Det är skoj! Igår var jag förresten på fest och det var ju såklart kul eftersom alla de trevliga vännerna var med. Johnsen fyllde år och vi bowlade, åt godis, åt annat gott och drack annat gott. Det är så bra med helgen för man känner sig mycket friare då. I övrigt har jag suttit och pysslat med kort i flera timmar. Jag fick ett scrapbookingpaket för ett par år sedan när jag fyllde år, men har inte fortsatt förrän nu;) Just nu är det ett blandalbum som jag håller på med. Olika teman och så. Det blir ganska fint fast jag hade såklart velat ha ännu mer delar som jag kan dekorera med. Tur att jag hittade mina gamla bokmärken. De är välsignade just nu. Mycket blommor blir det. Jag tycker nämligen att blommor passar till allt. Jag ska önska mig scrapbookingsaker i födelsedagspresent har jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0