Träningsdagen.

Idag har det blivit en hel del träning. Gick för det första i skolan till fyra och sista lektionen där var idrott, vilket den här gången betydde orientering= jobbigt men kul. Sedan blev det badmintonträning 1och en halv timme och på det så har jag också varit i simhallen för att först simma en stund och därefter kört något slags vattenpass som hette någonting. Det var ganska jobbigt. Men kul!

Jag gillar att träna och hitta på saker hela tiden egentligen. Imorgon ska jag simma igen. Jag tror snart jag får ta och skaffa mig årskort där. Det tjänar man på snabbt. Tror ett årskor kostar 400 kronor typ. Och för en gång i simhallen är det 20 kronor. Det had eju varit en bra investering. Snart fyller jag ju år med! Får önska det då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0