Ytlig?

Ofta tänker jag på viktiga saker; Typ på massa personer som jag tycker om, vad jag vill göra med mitt liv, hur var och varför och sånt. Men idag spårade jag in på kläder och ytligheter hela tiden. Jag känner mig lite kluven. Det är så roligt med kläder och utseendebetydande saker men så känner man sig så ytlig och bla, bla, bla för det är en världslig sak på något sätt. Men det är ju så kul att tänka på ibland! I vilket fall ska jag köpa ett par vrålsnygga skor imorgon. Provade dem idag men kunde inte bestämma mig. Kom till sist på att jag vill ha dem. Eller rättare sagt så ville jag ju ha dem hela tiden men frågan är om jag BEHÖVER dem. I alla fall ska jag köpa dem. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0