Valborg, sol och.. sol

Idag har vädret varit helt sjukt. Det är fortfarande April men här hade vi seriöst TJUGOSEX GRADER! Hur underbart är inte det på en skala? Vi satt i solen på hela hålet. Jag brände mig, jag har närmast albinohy om man säger så. Alltså, sitta i solen en timme och mina armar blir rosa? Hett alltså..

Jaja, valborg är det snart med. Någon som ska fira det rejält? Här blir det tjejkväll i alla fall, undrar om den slår tjejkvällen på påskaftonen? Det blir nog svårt, för påskaftonen var helt underbart rolig. Vädret var också perfekt då. Då kunde man sitta ute fram till tio. Skulle vädret vara som idag kan vi sitta ute hela natten utan att ens behöva gå och lägga oss. Så varmt är det ungefär. Helt underbart, men det har jag nog redan sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0