Alla hjärtans dag.

Finns det någon i denna bloggvärld som inte nämnt alla hjärtans dag? Den är en aningen hypad. Ganska mycket till och med. Varför uppskatta den/ dem man älskar just på en dag? Varför inte varje? hmm.. frågan det.

Det är ju ett antal personer som dessutom känner sig utanför just denna dag. För att inte låtsas om den skulle man göra bäst i att typ låsa in sig hela Februari. Dessutom ska man strunta i tidningar, tv, radio m.m. under den tiden. Svår uppgift det där.

Jag känner mig mest likgiltig om jag ska vara ärlig. I vår familj har vi aldrig firat den högtiden. Knappt att jag o M gjorde det heller:P

Men i år hände något. Jag fick ett hjärta av mina föräldrar. Av choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0