Den välbehövliga pausen.

Nu pluggar jag för fullt ( om man bortser från denna paus då). Det behövs en paus ibland i plugget. Typ nu känne rjga. Ekonomi studerar jag nu. Egentligen är det rätt intressant, men för jävla jobbigt. En megaläxa har vi fått. Nu har jag kommit halvvägs. Det lär ta hela kvällen det här, men det kände jag redan när jag började att det skulle göra. Något som dessutom är lite jobbigt är att det snart ska lämnas in en engelskasak dessutom. Till på onsdag. Jag har inte ens börjat. Bra Johanna..

Så det är väl egentligen bara att jobba på. Vad har jag egentligen att klaga på? Herregud, jag lever i ett av världens lyxigaste länder och än så länge bor jag hemma, studerar m.m. och har det bra och finanskrisen har än så länge inte drabbat just mig så nämnvärt.

Jag ska nog vara tyst egentligen..


En liten bild från Åre.  Just den här bilden är på brodern min. Han ser lite trött ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0