Kakao.

Jag är typ sugen på choklad. Och kakao. Helt enkelt chokladrelaterade saker.. Hmm, jag funderar på o gå ner till stan o typ köpa kakao. Har ingen hemma och jag vill jättegärna baka en kladdkaka till ikväll! Inte så att jag ska hitta på något speciellt eller så utan jag är bara allmänt sugen på kladdkaka just idag. Fråga mig inte varför, men antagligen är det för att jag är den värsta sockergrisen på denna planet.

Men visst är det så himla gott med godis och speciellt då choklad? Det är ju helt klart något speciellt med det alltså..

The Real Beauty Of The Candy Cane.... by Katherine Gruender-Off for a little while Hugs

Från Flickr kommer denna söta bild. Kom o tänka på Gränna.. Gränna har ju så mycket gott, fast det är egentligen inte polkagrisarna jag gillar mest utan mer såna där kolor. Såna där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0