Kalender.

Jag har haft min mobil i snart två år. Och vet ni vad!? Jag har precis upptäckt att jag visst har en kalender i den:P Nu har jag alltså fyllt i allt jag ska göra. Så jag inte glömmer. Det blev en hel del kan jag lova.. Mycket badminton helt klart. Men det är bara skoj! Sedan har jag även en inplanerad Stockholmsresa:) Lite storstad är ju alltid trevligt ibland. Sedan blir det Parisresa med kören fram i vår. Den ser jag fram emot! kameran ska verkligen med då och jag ska stå redo med den hela tiden har jag tänkt;) Så kan jag ha massor med fina bilder och minnen sedan:) Minnen är nästan det bästa jag vet. Jag samlar verkligen på det egentligen. Kort, foton, mer kort, fina saker helt enkelt. Det är grejer det!


( Jag )

Himlen var sjukt blå i Åre. Megablå faktiskt. Om det nu finns något ord som heter så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0