Ledig dag.

Idag har jag i princip en ledig dag! Hur gött är inte det på en skala? ;)

Det var så här att den här terminen har vi ingen matte, plus att jag precis tentat av tyskan, kören var inställd och i fysik har vi halvklass. Allt på samma gång helt enkelt och vips så var det bara engelska kvar:P Woho! Så nu är jag hemma. Får se lite vad jag ska hitta på, lite historia kommer det i alla fall bli. Fast det sade jag ju går med och då blev det ju inte något. hmm.. Så kan det gå. Ska nog ta en tripp till byn med och köpa lite smått och gott, Typ svart garn ( så jag äntligen kan virka klart min mössa! ) en par gulliga örhängen och kakao med. Jag vill hela tiden baka kakor som innehåller kakao men glömmer hela tiden av att vi inte har det hemma:P

Så en tripp till staden. Kanske ska baka bröd med? Träna gör jag senare i kväll med! Och sen skulle ju jag o Elin köpa present med.. Det kan bli lätt att fylla en dag med aktiviteter helt klart:)


( En Årehund;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0