Lilla Debutantpriset.

En kompis till mig är helt fantastisk! Jag har alltid vetat att hon älskat språk och allt vad det innebär samt att hon skrivit lite noveller och så hemma. Och nu har hon vunnit Lilla Debutantpriset! Det är ju hur coolt som helst!

Hon kommer bli ännu duktigare. Det är jag säker på. Hon är inte bara fantastisk i det att hon är smart och intellekuell. Hon är även en underbar vän:) Om jag behöver hjälp, då hjälper hon mig. När jag är ledsen, så tröstar hon mig. När jag har tråkigt och vill hitta på något, så underhåller hon mig. När jag är på prtahumör, då pratar hon med mig. Om det är något jag vill säga och jag känner att jag spricker om jag inte berättar det för någon, kan jag säga det till henne.

Hon är en riktig vän helt enkelt, någon som ställer upp och är toppen på alla sätt! Och därför är jag så himla glad för hennes skull. Hon var verkligen värd det. För den hon är. För att hon alltid kämpar,, i alla slags motgångar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0