Idrottsprojekt på Gällstad skola.

Nu har jag vaarit i den stora metropolen. Jag menar såklart Gällstad. För alltså vem har inte besökt Lager 157 och co. någon gång ;) I vilket fall, jag var där för att lära barnen där spela badminton och det gick ju alldeles förtäffligt! Det var hur kul som helst och barnen var urgulliga, snälla och trevliga. Det var helt värt att ta ledigt från skolan för den sakens skull. Har till och med hunnit göra en massa tyskauppgifter med. Om en vecka ska vi ha muntligt prov.. och nu snackar vi inte miniprov utan det är ett prov inför att tenta av steg 5. Jag får se hur det går. Nu har jag i alla fall fixat nästan alla texter så jag i alla fall vet vad jag ska prata om. Jag tror det blir bra. Minst 5 minuter ska det vara. Det kommer typ bli tjugo.. hmm.. Det blir ofta för mycket när jag ska göra något. Det bara blir så.

Har i alla fall gjort ett arbete om Rothenburg nu. Vissa delar i alla fall. Resten gör min kompis Agnes. Delade upp det där liksom. Jag tror det blir bra. Det kommer kännas grymt bra när ma är klar. Jag ser fram emot det. Långa hål kommer man få. Om jag är riktigt duktig så ska jag se till att göra vettiga saker på den tiden. Typ börja ta körkort och läsa på diverse teorigrjer som har med körning att göra. Det blir säkert toppen..

Usch vad ledsen jag blev nu.. Lookbook funkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0