Memories.

Vad ska mn göra med minnen? Låta dem försvinna? Bevara dem? Tänka på dem? Jag dras till dem fast att jag egentligen vet att jag för tillfället bara mår dåligt av dem. varför dras man till det som man inte borde dras mot? Usch. Blä. Som jag brukar säga. Och hela tiden känslan av att jag känner mig dum. Hmm.. Det känns i och för sig bättre ibland. Men jag vill må bra jämt. Det känns så.. bra.

Efter regn kommer solsken? Det är väl så man säger? Tur att jag har mina vänner i alla fall. De finns alltid kvar. Om de var viktiga innan så är det mina gurus nu. Det är väldigt trevligt.

En annan bra sak är att Svensk cupen inte krockar med körresan:) Det var visst en månad melln de båda händelserna. Troligen blir jag ledare med för Västergötland. Inte alla såklart! Men för dem i klubben i alla fall. Det är bra att se frm emot någonting tror jag. Att tänka på något. Veta att roliga saker väntar en. Det är vad jag gillar skarpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0