Söndag, Wild Life och tränarträff.

Typisk söndag har det varit idag. Det vill säga; Man har slappat, städat lite, gjort ingenting ibland, gjort något någon gång. Idag blev det övningskörning, städning av källaren, en tränarträff och sällskapsspel med familjen som stod på schemat. Och jag saknar M. Blä. Jävla hjärna. Hoppas det går över tills jag gifter mig. Det är ju så man brukar säga.. Usch, usch, usch..

Skola blir det imorgon igen. Det känns ju... kul.. Lite läxor har man allt. Som jag inte gjort eftersom jag glömt materialet i skolan. Jobbig sits det där. Får fixa det på hålet som vanligt. Nyttig ska jag börja vara imorgon dessutom. Jag bestämde ju att jag skulle vara nyttig detta året me det är svårt.. Har övergått till att vara nyttig på vardagarna för på helgerna går det ju alltid åt helvete med den iden.

Nej nu ska jag sluta babbla! Jag hoppas verkligen att folket därute i världen mår bättre än vad jag gör..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0