The fashion Market.

Jag var på thefashionmarket i fredags! Lite special så där skulle jag tro.. En tröja och en bikiniöverdel kom med mig hem i alla fall. Jag åkte för övrigt dit tillsammans med min följeslagare Elin. Det var mycket trevligt:) Fika på wayne's blev det med. Jag var dock inte så nyttig av mig..

Jag skulle ju ha nyttighetslöfte!! Det går inte så vidare bra kan jag meddela.. hmm.. får jobba på det. Väldigt mycket.

Imorgon ska jag åka till Gälstad skola och lära de små barnen spela badminton. Hoppas det blir kul, men det tror jag. Annars hade jag inte följt med. Det var trots att frivilligt så är det helt skit får jag helt enkelt skylla mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0