Borås.

Jag hade inte höga tankar om Borås, men det visade ju sig att det inte regnade alls! Däremot regnade det när jag kom hem.. Lite tråkigt, men sant.

Efter en spanskalektion begav vi oss till Borås. Tack för tårtan vi fick! Även om vi mådde illa efteråt..Det kan iofs berott på att vi överkonsumerade lite.. Jaja, så kan det gå. Efter tårtan skulle vi ÄTA. Jag och Elin åt i våra små vegetariska bullar i godan ro. Skagenröra fanns med! Karolina och Rina däremot var så där sugna på mat efter tårtan.. Vi åkte i alla fall till borås sedan med buss. Tydligen är kortsystemet på bussen nytt med? Mitt kort funkade inte. Helvete. Fick betala tjugo spänn mer bara för det.. Karolina fick däremot betala ungefär 100 spänn för mycket, och hon hade rätt kort! Vad är det här? Skumt alltså. Men hon klagade sedan och fick nog tillbaka dem. Tydligen dras det massor med pengar före man åker, som sedan man får tillbaka när man ska av? Hur skumt är inte det då? Nej, jag tycker buss borde vara gratis:) Vi ska ju främja miljön!

Väl framme shoppade vi loss. Det blev lite gina, scorett och Kappahl. Trevlans. hemvägen var fin medXD Vi åkte i Elins megastora bil, tack Elins mamma! Det vara ganska trångt. Och det blev inte bättre efter att vi varit i Rångedala och köpt blommor. Haha, trångt värre..Men det är ju mysigt det med;)

Imorgon är det dags! Avslutning! Woho! Skojigt. Sedan blir det faktiskt en resa till Danmark, så eventuellt blir det inte fler inlägg förrän om en vecka.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 09:07:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0