Goddagens!

Idag är det en jättetrevlig dag! Här är det sol, tjugofem grader och vindstilla. ( NOT!) Det började precis ÖSregna. Tur att jag inte gick ut för att ta en promenad. Det hade ju varit typiskt om jag gjort det nu.. Jag försöker göra en sak som jag lovat min mor. Fixa virusskydd till datorn. Det går inte så bra. Jag håller på. I snigelfart ungefär.

Jaja, idag är jag alltså ledig. Den här skolveckan är oerhört jobbig. Med allt vad det innebär. Haha. Imorgon har jag en lektion, spanska (drygt!) Kan inte lärare förstå att det är onödigt med en extra lektion när man ändå satt betygen? Hon är ju trög, men det är klart, vi måste ju få våra timmar. Tråkigt, men sant.

En sak som var lite kul igår, var att vår samhällslärare kom fram till mig;

Lennart: Johanna! Har vi samhäll imorn?
Jag: ( Är han dum eller tänker jag, han är ju lärare, varför frågar han mig? Men svarar jag nej, kanske han går med på det, mohaha) Nej, det har vi inte.
Lennart: Gud, vad skönt!
Jag: ? Ja, men vi kör på det;)

Haha, han är ju för rolig;) Ganska lättövertalad om man säger så.

Men varför regnar det hela dagen för? Jag vill ha sol! Eller är det för mycket begärt? Enligt SMHI kommer det vara typ 7 grader och regn på fredag. Alltså som alltid när vi har skolavslutning. Men jag säger som Rina; ''hoppas smhi suger, och har fel''. Det vore perfekt i fall de kunde ha fel på fredag. Det skulle göra livet så mycket enklare på något sätt. Undrar förrresten vart jag ska vara på fredag? Samhällarna har en fest, naturarna en.. Sedan kan man ju vara vid sjön.. Det kommer sluta med att vi irrar runt hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0