I-landsproblem.

Alla vet väl vad ordet i-lansdproblem betyder? hehe, det visste inte en klasskompis till mig.. Lite roligt, för han tycker annars det är kul att påpeka all saker jag själv inte vet.. Men tji fick han denna gång!

Men va dvar det jag tänkte på? I-lansproblem som sagt. Det är va djag har. Mitt hår vill nämligen inte bli långt. Inte alls. Och när det väl är det, eller var, så måste man klippa sig för då har det blivit slitet! Jag blir så trött. Jag som tänkt att jag ska se fabulös( finns det ett sånt ord) ut på balen om ett år. Sure, att mitt hår hinner växa en halvmeter till dess. okej, en halvmeter kanske är lite väl långt, men ni fattar. Okej, löshår är en idè med.. Men riktigt hår känns coolast på något vis. Men jag antar att jag får vara tålmodig. Det är säkert sammanlagt en centimeter längre än vad det var för ett år sedan. Ohoj, vad bra..

Hur får man håret att växa? Hjälper ''hårkontroll'' eller vad det heter? Eller, jag har i alla fall hört att det ska bli starkare då. Bra för naglar ska det visst vara med? Haha, mina naglar är ett big fat joke. De finns typ inte. Nejdå, det är inte alls mitt fel..

Det finns värre problem i världen. Någon gång ska jag lösa något av dom. Jag har några mål:

1. Lösa freden
2. Lösa världssvälten
3. Lösa miljöproblemet
4. Hitta botemedlet mot AIDS

De verkar väl rimliga? Jag har nämligen hört från flera håll att man ska sätta upp mål med sitt liv. Fast kanske ska jag börja med något enklara:

1. Gå ner de jävla kilona som hoppade på mig i Paris
2. Träna mer ( jämfört med den här vekcan) nästa vecka ( borde för övrigt inte vara så svårt)
3. Se till att ha skoj på nationaldagen (Glöm inte den! )

Jag får kolla tillbaka på den andra listan om en vecka. Det vore kul om jag klarat något av målen. Nummer tre är enklast skulle jag tro. Jaja, jag låter som en viss storbloggare nu med mina mål..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0