Lördag.

Idag var det då lördag, och nationaldag till råga på allt! Jag har inte ens en flagga att hissa men det blir nog bra ändå. LIte nationalistisk ska jag i alla fall vara. Jag ska nämligen se på Sverige- Danmark ikväll klockan 7. Jag och tre till goa vänner. Det blir toppen! Mat ska vi äta med. Det gillar vi:) Eventuellt ska jag också slå på stort och bjuda på chips. Ojojoj. Den som lever får se. Dessutom är jag stolt över att jag bställde en riktigt nyttig rätt. Falafel, med sallad till! Dra på trissor. Det var ju de där kilona från Frankrike som skulle försvinna ja.. Vid närmare eftertanke kanske chips inte är någon bra ide:P Och falafel är vid närmare eftertanke friterade.. Hmm, jaja, mat ska man ju ha:) Man måste ju leva med.

Snart ska jag äta. Jag bara äter och äter. Omelett blir det faktiskt, med tonfisk. Mums tycker jag! Sedan har jag hitta massor med vegetariska receptsidor på internet. Det är perfekt för mitt blivnade projektarbete nästa år. Jag har tänkt göra en kokbok med kloka recept så att säga;) Jag har dessutom funderat på att skapa en till blogg som har med det att göra.. Eller om jag ska ta upp det här. Jag får se helt enkelt. I sommar har jag ju faktiskt gott om tid.

Nej, nog talat nu. Det blev förresten ett tråkigt inlägg det här.. Menmen, nu ska jag som sagt äta, sedan ska jag trippa ner till Ica och köpa chips.

Omelett <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0