Mamma upp i dagen.

Är jag fruktansvärt lik min mor? Ser jag alldelses för gammal ut, eller är folk bara allmänt senila?

Jag vet inte riktigt vad som hänt, men den senaste veckan har TVÅ STYCKEN blandat ihop mig med mamma. De har hälsat på mig och trott att jag heter Mari. Jag förstår inte detta. För det första är det första gången i mitt liv någon säger jag är lik henne. Hela världen brukar annars tycka att jag är en kopia av min far. Också blir jag förväxlad två gånger på en vecka. Två gånger. Helt otroligt. Hur kan man blanda ihop mig och mitt jättelockiga hår med mammas hår som är rakt som om det vore plattad med strykjärn? Ytterst underligt det här, får ta och undersöka det här närmare någon gång.. Hmm, typ ta fram bildbevis från när hon var lika ung som mig. Hoho, jaja.

Annars har jag inte gjort mycket idag, förutom ätit frysta björnbär ungefär. Det rekommenderas faktiskt! Det var hur gott som helst ju. Nyttigt dessutom. Jag upptäckte att jag kan äta tio gånger så mycket björnbär som exempelvis choklad. Hur bra är inte det? Ypperligt:) Jag ska börja äta bär. Vilken upptäckt jag gjort känner jag, Beach 09, here I come!

Imorgon ska jag dessutom köpa kort på Onyx. Det ska bli härligt att börja träna igen. Jag har inte gjort något på typ en månad känns det som. Vid närmare eftertanke vore frysta björnbär inte helt fel faktiskt. Om man ser till hur jag behandlat min kropp på sista tiden.. hehe.. Men i sommar så;)

Nej, nu ska jag sova! Hoppas jag sover gott och att jag inte fortsätter med skumma drömmar som involverar färjeresor från Karlslätt? Ulricehamn har i och för sig en sjö, men den är inte i närheten av Karlslättshusen.. Jag och mina drömmar alltså, hade jag berättat om dem här hade ni fått något att fundera på. Det hade till och med jag. Börjat fundera då. På om dessa drömmar är normala..

Nog talat om drömmar. Godnatt!



mmm.. Marabou.. Eller om det var björnbär som skulle bli min nya last?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0