Ny vecka..

Nya möjligheter. Sure. Samma gamla skit som vanligt. Tyvärr! Okej, vädret har i alla fall varit toppen:) Innan var jag nere vid sjön och käkade mjukglass, underbart gott.. Mjukglass is the shit. Så nyttigt dessutom. Eller tyvärr inte. Nåväl, imorgon ska jag sprinag en runda med min bror. Den ungen kommer ta kol på mig en vacker dag. Eller olycklig dag kanske man ska säga. Vi var ute och sprnag häromdagen och jag höll på att dö. På ett ungefär. Det hemska är att medan jag flåsar som en jag-vet-inte-vad, så ser han precis oberörd ut!! Hur fuskigt är inte det.. Jag har i alla fall kommit på att jag är väldigt intresserad av träning och hälsa. Alltid någon början till ett nyttigt liv;) hoho..

Idag fick jag i alla fall historian gjord. De som lyssnade på den redovisningen höll på att somna, inte så konstigt såklart med tanke på redovisningen längd.. Förlåt de som orkade vara kvar och lyssna! Vi försökte, med en PowerPoint, även om dess layout var ett fiaskoXD hehe, jag och design alltså. Kanske inte riktigt min grej.

Nu har jag två veckor kvar detta prov. Eller om det ska vara tvärtom.. Nåväl, jag borde överleva denna vecka med. Nej, jag längtar inte alls till sommarlovet. Mitt sista sommarlov! PANIK!!! Göra sedan? Jag vill göra något kul. Originellt svarat, jag vet.

Nej, nu orkar nog ingen läsa mer så jag säger hej då för denna vackra dag. och avslutar fint med en vacker bild från paris; hehe..


( Jag) någonstans i ( självaste) Eiffeltornet

Kommentarer
Postat av: Josefine

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 15:16:10
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Märta

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 05:02:46
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0