Ridning:)

Idag har jag ridit! Det var fruktansvärt kul som vanligt. Jag ha riofs bara ridit en gång innan, så '' som vanligt'' kanske var fel uttryck.. I alla fall så var det skoj:) Jag kunde nästan rida lätt idag med. Det funakde bättre och bättre framåt slutet där.. Skoj.

Imorgon ska jag åka till Sveriges regningaste stad. Jag pratar givetvis om Borås.. Det regnar jämt där. Inte så kul. Jag pratar om regnet då. I övrigt blir det skoj:) Jag, Elin, Rina och Karolina blir det. Mysigt! Kanske kan man hitta något snyggt som kan få åka med hem dessutom..

Spanska har jag ju med imorn då.. Hur drygt är inte det egentligen? Suck.. aja, jag överlever. Men tråkigt är det. Kan någon förresten förklara för mig vart tiden tog vägen? Alltså, nyss satt jag ju i sandlådan. Imorgon ska jag till Borås.. Det är obegripligt det här;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0