Sovmorgon

Eller jag vet inte om man kan kalla det sovmorgon.. Snarare sovdag.  Jag börjar nämligen inte förrän halv tre idag.. Väldigt lyxigt måste jag säga. Med idrott då, så så särskilt tankekrävnade är det ju inte heller. Den här sista veckan är helt enkelt jäkligt lyxig. Imorgon har jag också bara en lektion, då vi ska ha betygsamtal ( nervös!!), på onsdag har jag inget och på torsdag är det bara spanska. Sedan på fredagen sluar vi ju! Herregud känner jag, var tog tiden vägen?! Det är ofattbart det här.

Nästa vecka åker jag till Danmark, sedan blir det till att jobba hela sommaren. Träna ska jag också ta och göra! Och idag.. Ja, ut och gå lite kanske? Som vanligt då, med andra ord. Jag älskar ju promenader. Jag tror jag ska ta och gå ner till den stora metropolen, det vill säga ICA. Jag har lovat mamma att köpa smör, det är inte för mycket begärt, speciellt som jag inte har något annat bättre för mig.

Jag hoppas verkligen jag får jobb när jag gått ur skolan, herregud vad rastlös jag skulle vara annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0