Spanskaprov

Jag hatar prov!! Gah! Jag klagar på skolan hela tiden. Med rätta, för det är ju så tråkigt. och press sätter jag med. På mig själv. Det är en värdelös kombination ju. Tänk när man är klar sedan. Att ta studenten. Resa ut i världen. Jobba. Hitta på annat. Kul saker. Ni fattar. Och jag med.

Spanska på torsdag alltså. Och jag har inte börjat än. Bra där, Johanna! Så jag borde egentligen börja nu. Med en gång. Varför ska det vara så svårt?

Sommarjobb har jag i alla fall! Tjoho! Happy I am. Blir några tusen till då alltså. Som jag kan spendera någon gång. Jag är inte bra på att konsumera. Om det är bra eller dåligt kan ju diskuteras.

Nej, nu ska jag plugga.. woho..


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0