Tisdag.

Igår hände något hemskt! Jag vet inte om jag nämnt det, men i alla fall så är jag överkänslig när det gäller hundar( speciellt de som hoppar upp på en och skälller)..Jag är alltså inte allergisk eller så, utan bara allmänt rädd.

Igår blev jag i alla fall ''attackerad'' av en sån där liten läskig, ettrig sak som skäller på allt och alla. Förlåt, man jag hatar den hunden. Och den hatar mig. I vilket fall gick jag förbi huset där den finns och det visade sig att den och dess ägare skulle ut och gå. Men hon hade den inte i koppel! Inte okej, tycker i alla fall jag. Så den SPRANG efter mig! Och försökte slita mig i stycken! ( skämt åsido, men ni förstår vad jag menar) Hade någon filmat mig lovar jag att den studen lätt hade platsat i America's funniest homevideosXD haha.. Jag gallskrek av rädsla och accelererade i ungefär 5-100 km/h på ungefär o,ooooo1 sekunder. Det måste ha varit en syn. Och hunden efter, liten och äcligt jobbig som bara den. Ja herregud, efter en stund slogs jag av tanken att om jag stannar, eller spelar död, eller springer mot den eller något så kanske den slutar och struntar i att äta upp mig. Sedan kom jag på att detta gäller ju för björnar.. Aja, man är rätt korkad när man är rädd, det kan jag erkänna..

Ja, herregud vilken dag. Så kan det gå. Idag ska jag ta det lugnare. Om en stund ska jag gå till Agnes, därefter ska vi ta en promenad. Efter det ska jag spela badminton med. Det ska bli roligt! Nu ska jag vila, för jag har haft en så jobbig dag i skolan idag. (NOT)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0