Hemma från Paris!

Paris var helt enkelt fantastiskt! Jag älskar den staden:) Den var hur fin som helst och jag känne ratt jag hade behövt vara där mer dagar för att lära känna den!

Det var alltså med kören och orkestern som jag jag åkte med. Plus lite franskaelever med då:) Vilket var mycket bra, för det gjorde att tre extra vänner åkte med:) Veckan har helt enkelt varit toppen. Det enda som hade varit bra, va rom vi hade fått lite mer fritid.. Men man kan inte få allt, skoj i vilket fall!

Idag var jag ledig från skolan. jag behövde kolla upp min störda tumme. Tyvärr var den  inte bra.. Det kommer krävas en operation och sedan gips. Nåväl, jag kommer säkert bli ompyssla doch bortskämd efter det i alla fall, mohaha! jag får vara positiv ju! 

Det tar nog dock ett tag innan operationen blir av. Framemot höst kanske? Jag får se helt enkelt. Bara det inte blir före sommaren, eller under den. Jag ska ju sommarjobba och allt, sola och bada är ju inte heller så himla toppen med gips.

Nåväl jag lever:) Jag får väl vara nöjd med det.









Trevligt helt enkelt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0