Lördag= Eurovison!

Så, idag var det den stora dagen. I alla fall om man frågar Rina, melodifestivalsnörd som hon är;) ('' Eurovison heter det Johanna!! '')

I vilket fall innebär det en kväll med tjejvännerna:) Riktigt trevligt måste jag säga, det blir som en liten uppvärmning inför Parisresan. Alltså hjälp, klarar vi inte av kvällen med varandras sällskap hur ska vi då klara 22 timmar i en buss?! Det är frågan alltså.. Svaret kommer i slutet av veckan. Ja. parisresan blir helt klart en upplevelse:D Hoho, sex stycken tjötmumrikar i ett och samma rum. Jag är ledsen Karolina, men du får ligga i om du ska kunna få din sömn alltså.. :P Vi får vara snälla och låta dig få sova någon av nätterna.

Vem vinner ikväll nu då? Jag hoppas på Sverige, men det blir väl Azarbadjan eller något. Det känns som om östländerna prenumererar på förstaplatsen;) Haha.

Jag har faktiskt knappt hört låtarna om jag ska vara ärlig, fast Norges hörde jag. Men jag förstår inte varför den är förhandstippad? Då var Danmark bättre, eller Greklands bidrag var ju även det lite klämkäckt och trallvänligt. Tur jag får sällskap med kunniga folk ikväll,  det blir riktigt intressant det här:D

Jag ska helst hinna med lite annat idag också. Träningen har jag halkat efter med ganska så rejält den här veckan.. Det bara blir så. Men en löprunda tror jag det får bli idag faktiskt. Som en kompensation för att jag ska svulla kakor ikväll, mohaha. Så gick det med den nyttigheten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0