Mia och Susanne.

Det låter som ett radarpar. och det avr det ju med, på sätt och vis.

Idag, denna kväll rättare sagt, har jag spenderat min tid i min gamla skolas aula. Det var mycket trevligt med tanke på att de som föreläste där var grymma! Jag lärde mig hur mycket som helst och jag ska verkligen försöka leva upp till det för en gångs skull.  Jag får se hur det artar sig. Förhoppningsvis går det bra:)

För övrigt är jag stressad för första gången i mitt liv.. Det är en massa saker  i skolan nu. Plus en massa andra irriterande tankar som trängs med alla kunskaper i hjärnan. Inte så trevligt med otrevliga tankar. Jag får helt enkelt försöka göra som Mia sa. Tränga undan dem. Vilja tränga undan dem. Och bestämma mig. ( alltså inte faktan då.. det hade kännts lite meningslöst.. )

Nej nu får jag nog helt enkelt plugga. Jag måste, måste, måste.

Jag hatar måsten. Men så är det ibland. Är man perfektionist så..

Ha det bra allihop därute! Jag ska försöka återkomma med mer uppdateringar om min ( kanske inte så) extraordinär vardag.

Lev så du mår bra!


( Jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0