Skola.

Igår var det bal, och jag kände att jag så gärna ville vara med! Tänk att gå i fin klänning, snygga skor, snygg sminkning, snygg allting.. Jag längtar! För vad vore en bal på slottet.

Men nu sitter man här, med läxor, eller a, läxor som man borde göra. Inte riktigt lika kul om man säger så;) Menmen, positvit tänkande var det, jag får åtminstone gå i skolan.. Och lära mig saker. Förresten är det ju lov med snart, de tär bara två veckor kvar nu. TVÅ VECKOR!! Var tog tiden vägen? Den frågan brukar jag ställa mig. Jag brukar tyvärr inte få så många svar. Men det är en annan historia.

Jag har i alla fall  en del saker att se fram emot:) På fredag blir det fest, med samhällarna, hohojaja! Skojigt. Jag vill förresten ha något riktgigt snyggt på mig. Hade jag haft pengar, och om det varit nästa fredag, istället för nu, hade jag kunnat beställa den här snyggingen;

Rare Fashion - Flower Dress
( nelly.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0