Vårblandning.

Lite upprepning blir det här nu. Jag skrev troligtvis om detta förra året.. Vilken variation alltså.  I vilket fall, idag var första Vårblandningen med kören och hej och hå. Jag blev riktigt för´vånad över att det var så himla bra. Kan tolkas på olika sätt det här känner jag.. inte så att jag trodde att det skulle bli dåligt utan det avr snarare så att jag inte visste vad som skulle ske.. Bra Johanna! Du är ju med i kören och allt, och ändå var hela andra akten en enda stor surprise. På ett bra sätt som tur är. Oerhört bra var det tycker jag som sagt.. Upprepning var ju temat idag då..

I övrigt måste jag säga att jag aldrig kan bli någon humorbloggare, i alla fall inte om jag ska jämföra mig med en viss Rina Ghazale. Hon skriver en riktigt kul blogg! Så himla Rina på något sätt:) Om det nu är någon som uppmärksammar detta inlägg, och har orkat läsa ända hit och inte fastnat på min första upprepning så säger jag till er nu att ni borde kolla in den bloggen! Jag är inget teknikfreak så några länkningar blir det inte här ( eftersom jag inte vet hur man gör) Men ni väl vad Google är förhoppningsvis? Sök på namnet där helt enkelt. En livsviktig rekomendation.

Finns det förresten en livsnödvändig rekomendation? ( Stavade jag rätt nu) Det känns nämligen som om en rekomendation är just en.. rekomendation.. Och något som är livsnödvändigt borde väl vara starkare än en rekomendation? Herregud vad jag babblar.. Jag skyller på att jag på sista tiden har umgåtts för mycket med nv-are. För att inte tala om en viss ordmärkare vid namn Elin.

Hon får sig allt några skratt varje dag.. åt alla fel som jag säger! Jag är inte bra på svenska då jag pratar.. mer erkänn visst låter uttycktet '' Jag är så himla försoven'' bra? Jag tycker att verbet ''försoven'' borde finnas.. Fast nu är det ju inte jag som gör ordböckerna så det är väl bara att se sig besegrad..

Men man säger ju att hoppet är det sista som lämnar människan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0