Varför har man inte alltid underbara helger?

Svar: För att man verkligen ska känna när det är bra.. skulle ngn klok,gammal och förståndig typ säga. Men jag är ju inte gammal.. Jag vet iofs inte om jag är klok och förståndig heller för den delen, men gammal är jag inte.. Om jag då inte nödvändigtvis måste jämföra mig med Cissis lilla bebi..

Jaja, det finns en anledning till att jag att upp det här. Och den är rätt enkel. Jag har precis haft en underbar helg i Skövde! Och det enda jag vill göra  nu är att åka tillbaka dit, med samma folk som jag var där tillsammans med då är förutsättningen. För jag hade nog inte tyckt det hade varit lika kul att sitta i en hotellkorridor till fyra på natten alldeles för mig själv..

Man kan säga att jag had en riktig tur som fick åka med i alla fall:) Reservplats is the shit. Tack Gud! (Eller kanske att det är den personen som hoppade av som jag ska tacka? Om du uppmärksammar det här ska du få en kram av mig. En bamsekram.

Alla folk var helt enkelt helt underbara (men det framgår nog rätt tydligt redan..) En Ledarcamp var det för att vara exakt. Sextio ledare i åldern 18-25 var där och tillsammans gjorde vi massa skoj saker:) Helgen började med samarbetsövningar, varvades med föreläsningar, massa tjat, massa mat, ''skedliggning'', bugg, legvisning.. Det där med att visa leg var ett konstigt fenomen.. Okej att man kan behöva göra det ibland, men när man köper chips och choklad? jag förstår inte det här..

Jag kommer antagligen ta upp den här helgen i fler inlägg, för tillfället  tar den stor plats i min arma hjärna:)

Tack till de som gjorde detta möjligt! (Folksam må ha tråkiga föreläsningar om försäkringar men en idrottsfond har dom:) Och sen till alla underbara människor! Skulle jag nämna alla namn hade det tagit ett tag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0